09 oktober 2009

En hälsning från Schweiz

Det första jag såg när jag klev ut från stationen i Zürich i onsdags var en bil från swiss-ski som körde förbi. *s* Det verkar som om jag är på rätt ställe!

Imorgon väntar Nordisk Kombination, lagtävling och 30 mm regn... Precis som förra året alltså. På söndag är det sedan dax för juniortävling och seniortävling. Kameran är givetvis nedpackad så ni kan vänta er lite bilder framöver. :)

Det är även FIS-cup i Einsiedeln i helgen (idag och imorgon). Om startlistan jag sett stämmer så är faktiskt flera välbekannta namn på plats; bla Vincent DS, alla ryssarna, några kazaker, tyskar och österrikare. Hinner inte dit idag men tänkte åka tiiidigt imorgon så att jag kan se den andra tävlingen.

Det är ytterligare ett SM i helgen... slovenska mästerskapen... Hade nästan hellre åkt dit! Nåja, man kan inte vara på två platser samtidigt.

Inga kommentarer: